Sista terminen

Idag var första dagen på min allra sista termin som gymnasieelev. Och det blev en ganska kort sådan när vi inte behövde gå på sista lektionen och därmed slutade halv två. Behövde värme kände jag och gick och solade efter skolan innan jag åkte hem. Värmen från solariet fick mig att tina upp lite från den iskalla kylan utomhus och man kanske lyckas förtränga att sommaren är flera månader bort, i alla fall för ett par minuter. I morse var det hela 30 jävla minusgrader. 30!!! Fatta hur kallt det är! Jag hoppas det går över väldigt fort, man riskerar ju fan att få köldskador bara när man står och väntar på bussen ett par minuter.

Nä, nu äter det middag snart, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0