Ny favorit

Jag har skaffat mig en ny favorit i svenska handbollslandslaget. Fredrik Petersen är namnet och han är verkligen en asgrym spelare! Från sin position på vänsterkanten dundrar han in mål och ofta riktigt snygga sådana också. Ni som såg matchen mellan Sverige och Slovakien såg säkert den snygga "snurrkonstringen". Och har ni inte läst Sportbladet idag rekomenderar jag er att kika in här och läsa en intervju om lagets "bad boy". :)



För övrigt kan jag säga att dagens match Sverige spelade mot Portugal inte var någon höjdare. Sverige vann ju väldigt klart igår men idag var inte koncentrationen på topp och Portugal ledde faktiskt i halvtid. Andra halvlek fortsatte med mycket slarv av Sverige men laget tog sig i kragen och det blev en vinst till slut. Nu väntar EM!



Här är en video på Petersens snygga mål, inte med så bra kvalitet men hittade ingen annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0