Monday Warrior

Det blev en ganska lugn måndag idag med bara ett par lektioner men som vanligt onödigt mycket väntan emmelan. Imorgon har jag sådan tur att de två lektioner ajg har är frivilliga, tyvärr msåte jag ändå åka in till stan för att hämta ett par böcker men så är det. Ska kanske också passa på att gå till Erikshjälpen och Röda Korset för att se om jag kan hitta min outfit till fredagskvällen. Då är det ju dags för första studentfesten och temat är kändis. Kändisen jag (förhoppningsvis) ska förvandlas till är Michael Jackson och än har jag ingen bra hatt eller de rätta skorna så det måste jag försöka fixa. Måste skaffa mig några sköna moves till dansgolvet men dom kan jag säkert fynda på Youtube. =)

För er som läser den här bloggen och är intresserad av handboll kan jag hänvisa till denna sida och därmed ge er den slutgiltiga EM-truppen. Väldigt väntad. Så jäkla synd bara att Jonas Larholm är skada och inte kan vara med...

Nu ska jag springa iväg och se en dokumentär om Kim ANdersson som uppladdning inför EM, bara åtta dagar kvar nu! ;D

Kommentarer
Postat av: Mickan

Va kul!! :D Jag ska träffa Michael!! xD :D

2010-01-13 @ 19:21:55
URL: http://artworkbymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0