Mitt 2009

Vi har ju som sagt nyss lämna 2009 bakom oss så därför tänkte jag slänga upp en sån här "sammanfattning" av året som gått:


MITT 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Sett SM-finalen i handboll live i Globen :p

2. Höll du några av dina nyårslöften? Ger aldrig nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.

4. Dog någon som stod dig nära? Min fina hund Cinja :(

5.Vilka länder besökte du? Kanarieöarna (Spanien)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? En VARM sommar, en massa resor och nya upplevelser.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Oj! Kommer faktiskt inte på något jättespeciellt datum.

8. Vad var din största framgång 2009?

9. Största misstaget? Jag borde ha övningskört med bilen betydligt mer...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har haft ovanligt många förkylningar, särskilt efter svinsprutan...

11. Bästa köpet? Vet ej

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder skulle jag tro.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Den sköna solresan i våras.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? They Don't Care About Us - Michael Jackson, AYO Techonolgy-Milow

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ganska likt skulle jag tro.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Stått på mig mer och gjotr saker jag verkligen ville göra.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tittat på tv:n, slösade nog ganska mkt tid på det :p

18. Hur tillbringar du jul? Med familjen och släkten som vanligt.

19. Blev du kär i år? Nope

20. Favoritprogram på TV? SYTYCD, Gossip Girl, The Mentalist och Paradise Hotel Danmark som visades under sommarlovsnätterna. Jag var BESATT. Gleager och Jacob. Mums.

21. Bästa boken du läste i år? Twilightböckerna

22. Största musikaliska upptäckten? Har faktiskt inte lyssnat på så mycket ny musik i år utan snarare gått tillbaka och lyssnat på sånt jag alltid gillat som Good Charlotte, Simple Plan och sånt.

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En resa i 18:årspresent :D

24. Något du önskade dig men inte fick? Fler resor?

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Fick presenter och åt smörgåstårta med familjen.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Sol och värme och en massa konserter.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Väldigt vanlig

28. Vad fick dig att må bra? 40 graders värme i april och en härlig skolklass.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?  Hade skrivit Robert Hoffamn här ifjol och efter att nyss ha sett Step Up 2 the Streets igen tror jag att jag skriver Robert Hoffman i år igen, han är ju så jävla het! Men kan även lägga till Ed Westwick och Chace Crawford från Gossip Girl.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Tack!! :D Det är alltid lika inspirerande och roligt att höra! Även jag ser fram emot en varm sommar 2010. ^^

2010-01-02 @ 22:43:39
URL: http://artworkbymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0