2LAX10

Japp, nytt år och första inlägget för 2010. Känns konstigt att inte skriva två nollor efter varandra... :s
Har inte orkat/haft tid/kunnat blogga nåt under den senaste tiden och det har faktiskt inte funnits så mycket att skriva om heller. Julen var väl okej antar jag, varken superbra eller dålig. Var först hemma hos mamma sen hos mormor och morfar och till slut hos pappa. Släkten kom på annandagen och det är ju alltid kul när man träffar dom så sällan. Nyår blev tråkigt nog väldigt lugn och kvällen spenderades bara hemma.

En shoppingsväng till Sundsvall med Jessica har det blivit också. Fick en del pengar i julklapp och kände att jag ville spendera lite av dom. Kom hem med lite nya kläder och sånt. :)

Nu är det bara några dagar kvar av det alldeles för korta jullovet och tyvärr måste jag tillägna en del av den tiden till en massa plugg om jag inte vill dö första skolveckan. Har så sjukt mycket att göra och har ingen aning om vad jag ska börja med. Känns surt. Förhoppningsvis kan en filmkväll med kusinerna pigga upp mig lite.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0