Studentfest nummer 2

Fredag och dags för den andra studentfesten. Tyvärr är temat så tråkigt som brats vs. emos. Finns ju därmed bara två saker att klä ut sig till och eftersom det är ganska svårt för en tjej att klä ut sig till brat så återstår bara emo. Det är typ ingen som ska klä ut sig då situationen är som den är, och inte heller jag. Men festa ska jag! Oturligt nog har jag kännt mig dålig hela dagen men förhoppningsvis mår jag bättre ikväll. Känner för att slå klackarna i taket och dansa gärnet på dansgolvet! Ska ta bussen in till stan om ett par timmar och då möta upp Marina och Johanna för lite käk och fix av kläder och smink och sådana tjejgrejer, innan det är dags att samla ihop klassen hos Adolf. :)

Igår var det U21-match mellan Ramvik och Brännan. Som vanligt när dessa lag spelar mot varandra så blir det riktigt spännande och igår var inget undantag. Ramvik har kanske inte riktigt levt upp till sitt namn den här säsongen men igår spelade dom ganska bra och lyckades få till ett lika-resultat mot härnösandslaget.

Nu ska jag ta och vila upp mig inför kvällen så jag inte somnar där på Svenssons!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0