Torsdag

Mycket spännande som har hänt idag. Not.

Har förflyttat mig en mil österut, till far min vill säga. Och här har det inte hänt speciellt mycket idag. Jag väntade tills Anna kom hem från skolan och sen gick vi en promenad i vinterlandet Ramvik. Ibland kan det vara fint med snö. Men bara ibland.

Nu ikväll skulle jag sätta upp nya gardiner på mitt rum. Jag hatar mitt fönster. Det är inte riktigt som alla andra då det har ett extra litet fönster alldeles intill den stora rutan och när man hänger upp gardiner ser det väldigt konstigt ut, gardinen hamnar liksom inte vid fönsterrutan utan ser snarare ut att sitta på väggen. Svårt att förklara men det ser konstigt ut i alla fall. Det där extrafönstret är gudomligt bra att ha på sommaren när man vill ha lite öppet på nätterna men när det kommer till inredning är det förjäkla dåligt.

Aja, sen fortsatte ju problemen med att jag glömde bort Vampire Diaries på tv:n. Tänkte nu se det på datorn men då jäklas mitt internet och sidan vägrar att ladda. Kanske kommer inte ens detta inlägg att publiceras.

Får väl gå och lägga mig istället då. Imorgon blir det stan och möte och förhoppningsvis en tur på stan. Sedan på kvällen är det först handboll och senare IDOLFINAL! Annis kommer hit och gör mig sällskap.

Nu ska jag sluta innan detta inlägg blir ännu mer onödigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0