Söndagsmys

Andra advent idag och jag spenderar denna söndagsförmiddag som alla andra vintriga söndagar. Alltså framför Vinterstudion med Popsen, samtidigt som jag smaskar på lussebullar och dricker iskall mjölk. Har nyss sett Helena Ekholm tagit en tredjeplats i jaktstarten och sitter nu och väntar på sprintstafetterna. Kanoners med andra ord.

Igår fyllde min styvpappa år så då blev det en god middag här hemma hos mamma tillsammans med familjen, mormor och morfar och min styvpappas mamma och pappa. Resten av kvällen spenderade jag med lillasyster. Vi tittade på Kung Fu Panda, spelade sällskapsspelet Diamanten, drack julmust och förundrades över hur jäkla mycket snö som kommit under dagen.

Nu ska jag fortsätta med mina söndagsbestyr. Hörs senare! 

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: håller med! äntliggen får vi F21 till vettiga priser.

2010-12-06 @ 22:05:50
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0