Naaaj!

Fan. Min gotlänning åkte ut ur Idol. Att det var Olle och Minnah som skulle få duellera mot varandra var knappast någon överraskning, Jay har ju redan vunnit programmet. Sen hade jag nog en liten magkänsla som sa mig att det även var Olle som skulle få lämna ikväll, men jag höll tummarna in i det sista. Minnah har ju (tyvärr) ett enormt stöd hos publik och tittare, något som är lite konstigt med tanke på att dom röstat ut henne ur programmet en gång. Nä, Olle skulle ha stått bredvid Jay i finalen och jag hade verkligen sett fram emot att se honom sjunga vinanrlåten. Sen är det ju som han själv sa, han har ju inte fått sjungit så många låtar som han faktiskt själv gillar utan oftast fått valt låtar som han inte känner något för, vilket självklart påverkar hans uppträdanden. Fast jag tycker han oftast ha varit jäkligt bra och det är tur att Youtube finns så man kan njuta av hans låtar även hur mycket man vill. Hur det blir i framtiden får vi se, han har ju en väldigt speciell röst som säkert skulle slå där ute i musikvärlden, men det har man ju tyvärr ansett om många andra idoldeltagare förr, och vad har hänt med dom. Ingenting. Förhoppningsvis, och jag tror nog på det också, så kommer Olle komma tillbaka och då med musik han brinner för.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0