Min onsdag

Sitter här och följer handbollen via datorn (Guif ser ut vinna, Linde förlora) och lägger ett öga då och då på tv:n där Bonde söker fru visas. Är en aning trött och anledningen till det är först och främst att jag satt uppe i natt och tittade på juniorkronorna som mötte Ryssland. Jag älskar verkligen JVM och hockeyn som spelas då. Det är alltid fart och fläkt, hårdare spel, spelarna är mer naiva och vågar chansa mer, vilket skapar en riktigt rolig hockey. Nattens match var inget undantag och Sverige vann mot favorittippade Ryssland med 2-0 efter en grymt bra match. Nästa match visas imorgon kväll.

En annan anledning till att jag gäspar till här i soffan är att jag varit ute och åkt snömatta och pulka med Ida. Vi gjorde en riktigt bra bana här på gården och till slut flög vi nästan fram på snön. Skojigt var det!

Imorgon bjuds det på lite handboll då distriktslagen möts i en vänskapsmatch. En tur till stan blir det alltså.

Nu ska jag fortsätta med mina kvällsaktiviteter. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0