Grinchen

Jag skulle egentligen ha åkt till Birsta idag med Anna men vi bestämde oss för att åka imorgon istället. Så jag tog en extra lång sovmorgon och när jag väl klev upp la jag mig i soffan och tittade på bästa julfilmen, Grinchen, och åt upp huvudet på min stora chokladtomte. Jag älskar verkligen Grinchen och att se den så här i jultider är ett måste för mig. Det går ju bara inte att låta bli att älska Jim Carrey i den filmen. Tyvärr har jag bara själv filmen på VHS men Anna var snäll och lånade ut sin. Måste ta och köpa min egna. Dock tycker jag nästan att den svenska dubbade filmen är bättre, flickan heter ju Cissi i den!

Nu har jag ätit lite lunch och ska ta och baka och göra julgodis. Började lite smått igårkväll med rischoklad men idag blir det både knäck, chokladkola och kakor. När det är klart ska jag bara sitta och vänta tills pappa och Magnus kommer hem. :)

Hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0