Fjärde advent

Vad har jag annars sysslat med denna fjärde advent förutom att tittat på EM-finalen? Jo, eftersom det är helg har det självklart blivit mys framför Vinterstudion med Pops och c/o. Såg hur Sverige tog hem mixedstafetten i skidskyttet. Såg hur Sverige blev trea i damernas skidstafett och herrarna femma. Sen har jag julpyntat klart huset, bara granen som fattas och den brukar ju inte komma upp förrän dagen innan här hemma hos oss. Jag har också sett när Msuikhjälpen avslutades och programledarna klev ut ur buren efter att ha samlat in tolv miljoner kronor. Jag tänkte slänga in ett litet inlägg här sen med några av mina favorituppträdanden som varit under veckan. Sen har jag även blivit förbannad över att det aldrig kan sluta snöa. Det vräker ju verkligen ner och snart ser vi knappt ut. Får hoppas det slutar snart annars blir vi kanske insnöade till jul.

Imorgon ska jag återigen åka in till stan på möte och eftersom dom varit så gulliga och tagit bort en massa bussar så måste jag åka in ännu tidigare och måste därmed hitta på något att göra i två timmar innan jag kan röra mig bort till Arbetslivsresurs. Jag får väl ta och se om jag kan hitta några fler julklappar och sen försöka prata bort några minuter med Petra.

Imorgon åker pappa ner till Lindesberg för att hämta hem lillebror också. Dock kommer dom inte hem förrän på tisdag och därför ska jag passa på att fixa allt julgodis och sådant medans gubben är borta och ur vägen. Ska nog prova på att göra chokladkola i år för att uppgradera godisskålen lite.

Och just ja! Jag är dagligen med och tävlar hos Dennis M som har nätets bästa julkalender. Idag kan man t.ex vinna ett presentkort på 1000 kronor hos H&M. Titta in där du också!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0