Triss i kakor

Det blev tre sorters kakor soom jag bakade idag. Väldigt enkla sådana: Kolakakor, brysselkex och havrekakor. Havrekakorna gick jag sedan med till min mormor som fyllde år.Kunde inte knäppa några bilder eftersom jag inte hade min kamera hemma så jag tog några bilder från Google istället för att visa er hur vackra mina kakor nästan blev.


Sitter nu hemma hos mamma och tänker stanna här några dagar. Har tittat på kvällens avsnitt av SOTYCD och det blev José och Billy som fick lämna programmet. Två riktigt bra dansare och jag tycker faktiskt att Billy borde ha fått stanna medan Adéchiké kunnat fått åkt ut...

Nu ska jag se ett par avsnitt av Paradise Hotel innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0