Tack och adjö

Har för en stund sedan sagt hejdå till min lillebror som imorgon flyttar för att börja på ett handbollsgymnasium i Lindesberg. Kommer kännas konstigt att inte ha honom här hemma längre.

Nu sitter jag och väntar på att matchen mellan Sverige och Skottland ska börja. Dags att se Zlatans comeback i landslaget. Vet att jag har sagt det förut men säger det igen: Jag tycker det är så fånigt att media målar upp en bild av att Zlatan ÄR det svenska landslaget. Visst han är en av världens bästa fotbollsspelare men det är inte bara han där ute på planen utan tio spelare till, många riktigt bra. Verkar som om folk tror att bara för att Zlatan nu är tillbaka så kommer svenska landslaget regera fotbollsvärlden. Tagga ner...

Men det är ju några timmar till match så jag tror jag ska ta med mig vovven min och gå en promenad i det ganska soliga (!) eftermiddagsvädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0