Sommaren är tillbaka

Efter flera dagar med inte alltför bra väder, regn och rusk, moln och kyla, så verkar nu äntligen sommaren vara tillbaka. En molnfri himmel och sol i massor. Har därför spenderat dagen på balkongen med musik i öronen och iskall saft i handen.
De senaste dagarna har jag inte gjort mkt alls, slappat och hängt lite med Anna och Jessica. Hade tänkt gå upp på Torsvalla och kolla på fotboll ikväll men så kom jag på att det var DN-galan, något som inte får missas. Bolt mot Gay på 100 meter kommer bli häftigt, synd bara att Powell drog sig ur... Ska bli kul att se om Emma Green klarar av att stå bra upp mot Vlasic ikväll också och kommer Christian Olsson att gå helskinnad ur tresteget?
Fortsättning följer...

Nu ska jag käka middag, en mumsig kyckligsallad tror jag står på bordet.

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: hihi samma här :D allt bra ? kram

2010-08-10 @ 12:39:59
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0