Regnigt värre

Herre jösses vad det har regnat idag! Riktigt kallt och ruskigt har det varit och det har varit ont om saker att göra. Jag har mestadels suttit här framför datorn och framför tv:n och fördrivit tiden. Hade planer på att ge mig ut på en långpromenad men vädret blev aldrig bättre så det får vänta tills imorgon istället. Har även skickat iväg en jobbansökan så håller jag tummarna för att det ska klirra till i plånboken inom en snar framtid så jag fort som sjutton kan beställa en biljett till Australien och slippa det svenska klimatet. För let's face it, sommaren verkar till stor del vara över här. Idag har det bara varit drygt tio grader och någon ny värmebölja verkar inte vara på ingång. Suck.

Ska nog ta och krypa ner i sängen och se på ett par Bondi Rescue-avsnitt innan jag sover.

Btw, blev lite förvånad när jag upptäckte att min blogg besökts av ovanligt många idag. Har ingen aning om hur ni hittat hit men välkommen. Jag hoppas någon tycker att det är värt att komma tillbaka. :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: Jag håller med dig! :-)



Vad kul med nya läsare, man blir alltid lika glad då man ser att statisktiken förändrats.

Vad är det för jobb du sökt?

2010-08-25 @ 11:32:49
URL: http://kennelgnistra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0