Okej, jag ljög

Jag ljög i mitt förrförra inlägg. Sommaren är inte alls tillbaka. Regnet har öst ner i flera dagar och jag börjar bli riktigt orolig. Tänk om detta var årets sommar?! Tänk om det inte blir några fler supervarma, jättesoliga dagar i år?! Jag håller fingrarna korsade och hoppas på att det inte stämmer och att allt snart återgår till det normala augustivädret, dvs varma soliga dagar. Min solbränna försvinner ju lika fort som Ben & Jerry glass ur en burk...

I och med det dåliga vädret har även mitt humör varit dåligt. Inte för att jag gör mycket annars under dagarna för tillfället men de senaste dagarna har varit fruktansvärt långtråkiga. Jag och lillebror har mest befunnit oss i vardagsrummet. Han med sitt Xbox och Fifa och jag med datorn på magen. Spenderar lite kvalitetstid sådär innan han drar söderut. På torsdag drar han ner till Lindesberg för att stanna där de kommande tre åren. Tänk att den skitungen skulle flytta innan mig... Aja, det går nog bra för honom. Men det kommer nog inte gå lika bra för hans blommor...

I och med att ikväll blir sista kvällen med honom innan han åker till mamma imorgon och sen Lindesberg på torsdag så ska vi om någon timme äta middag hos farmor. Hoppas på nåt gott! Något som kan förbättra mit usla humör åtminstone lite grann.

Jag hade planer på att städa ur garderoberna och kanske hela rummet idag men får nog ställa in dom planerna. Orkar helt enkelt inte. Sen är det ju So You Think You Can Dance ikväll också.

Ses senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0