Novels by LC

Idag är vädret ännu sämre än igår och jag är återigen fånge inomhus. Åh, jag bli galen av tristess!
Resten av dagen kommer återigen bestå av barnvaktning av min lillasyster och jag ska försöka komma på nåt roligt att sysselsätta oss båda med. Kanske baka?

När jag satt och klickade runt på nätet igår så snubblade jag över två par böcker som jag funderar på att köpa så fort jag har skrapat ihop lite pengar. Lauren Conrad har tydligen skrivit tre romaner så verkar ha en liknande handling som hennes eget liv. Spännande! Jag tycker Lauren är en grym tjej och jag älskar hennes stil. Och trots att hon har blivit så känd genom Laguna Beach och The Hills så verkar hon fortfarande vara en helt normal tjej med båda fötterna på jorden.


Böckerna går att beställa på www.adlibris.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0