Monday

Måndag igen oc konstigt nog verkar det alltid vara måndagar jag har svårt att hitta bra rubriker till... Idag har absolut ingenting speciellt hänt. Sovit, läst, tränat, suttit vid datorn, osv.
Såg även när Bönderna krossade "Smash-hits" i Fångarna På Fortet. Är inte Karl-Petter Sveriges skönaste människa?! Jag sitter alltid med ett stort leende på läpparna när han visas i tv:n eller gapskrattar åt hans omedvetet sköna kommentarer. Jaghjärtahonom.

Imorgon hade jag tänkt åka en sväng in till stan. Ska bla växla in mina insamlade 50-öringar och sedan ta en fika med Madde. Mysigt! Senare på kvällen är planen att åka till Perssons och fira lille Hampus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0