Måndagkväll

Ida var föga imponerad av Bondigrabbarna. Kanske var det det engelska språket som var problemet, kan inte tänka mig något annat.

Kvällens barnvaktande fortsatte med att jag introducerade henne för en av mina barndoms favoritprogram - Fångarna på fortet. Det verkade vara sig likt, celler, ormar, gåtor och löpglada dvärgar. Detta programm gick faktiskt hem hos lilla fröken. Tur, annars hade mitt jobb som barnvakt varit katastrofalt ikväll!

För övrigt har det varit väldigt konstigt men oerhört skönt att inte ha behövt åka till skolan idag. Tycker att sommaren gått ovanligt fort och skulle ha varit riktigt deprimerad om jag varit tvungen att återvända till skolbänken igen med tusentals timmar plugg innan nästa sommarlov. Känns skönt att slippa det och jag lider med dom som sitter där. Men håll ut, även om det känns trögt så går det faktiskt fort det sista året! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0