Måndag igen

Är fortfarande inte riktigt frisk men det känns ändå som om jag är på bättringsvägen, håller tummarna för det. Idag har solen varit framme och jag har suttit ute på balkongen. Dock har det blåst lite kallt och det känns faktiskt som om hösten börjar närma sig så smått. Usch, hemska tanke! Jag vet att det kanske inte är det ultimata att sitta i blåsten om man vill bli fri från en förkylning men jag måste samtidigt passa på medan det är någorlunda varmt och soligt, snart är snön här... Nej, nu byter jag ämne innan jag blir deprimerad!

Idag är det Annas tur att fylla 18 och ska dit om ett tag för att fira henne. Hoppas givetvis på lite gott fika också.
Har nyss pratat med lillebror på msn och hörde mig för om hur första skoldagen varit för honom. Tydligen gick det bra och så går även allt annat i den nya lägenheten. Skönt att höra. Dock har det bara gått några dagar sedan han flyttade men förhoppningsvis fortsätter det på samma sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0