Läslus

Jag är en person som verkligen älskar att läsa. Och denna dag har varit perfekt för det. Regn och rusk ute och då har jag passat på att ligga nerbäddad i sängen med en bra bok och en kopp te. Till min stora lycka så är både min farmor och mormor två riktiga bokälskare också och dom har i stort sett varsitt bibliotek hemma. Till famor går jag när jag vill läsa romaner i alla dess former och till mormor går jag när jag vill läsa spännande deckare. Detta betyder att jag knappt behöver köpa en bok själv då det mesta går att låna hos dessa damer.
Sist jag var hos mormor och morfar kom jag hem med en hel Lidlpåse full med deckare.



Just nu läser jag Midvinterblod av Mons Kallentoft (längst ner i mitten). Den första delen av trilogin om kriminalpolisen Malin Fors. Har redan läst den första delen och jag kan verkligen rekomendera dessa böcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0