Gårdagen

Hände inte så himla mycket igår. Var och såg då byns nya klubbstuga invigdes, lyssnade på ett tal av ex-statsministern Torbjörn Fälldin som bor här och sen var det derbymatch mellan Ramvik och Kramfors. Tyvärr blev det 2-0-förlust för hemmalaget. Kom hem och såg på avslutningen av Finnkampen. De svenska kvinnorna vann enkelt medan herrarna förlorade, dock inte med så stor marginal som man förutspått. Senare på kvällen kom Anna hit och vi såg på Bröllopsfotografen, en rolig, helt okej film. Det var min gårdag det.

Idag är vädret pissigt och jag tänker ägna dagen åt det som faller mig i, läsa en bok, se på nån film. Jag ska även slå en pling till lillebror och höra hur det är i söder.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: For ut med några vänner. :-) Allt bra med dig idag?

2010-08-29 @ 14:12:53
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0