Friidrottsfredag

Idag har jag fortsatt på min bana som duktig. Har städat i stort sett  hela vårt enorma hus från golv till tak vilket resulterade i en glad pappa.

Har sedan i flera timmar växlat mellan SVT och TV4 och Finnkampen och Diamond League. En riktigt friidrottskväll med andra ord.

Sen har jag varit så grymt avundsjuk på min lillebror som den här helgen får se elitseriehandboll på högsta nivå då det är ett antal träningsmatcher som spelas i Lindesberg. Och ett av laget är såklart GUIF... Kul för han. Jag måste ta och åka ner till han såfort Lindesberg möter GUIF i serien senare i år. Får inte missas.

Nu ska jag se på dagens avsnitt av Paradise Hotel Danmark (Kan Peter sluta grina?!) innan jag lägger mig och sover. Imorgon är det invigning av nya klubbhuset i Ramvik efter att nån jäkla idiot tände på det gamla och sen är det derbymatch, tänker nog gå dit om vädret inte är alltför dåligt, idag har det ju faktiskt varit sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0