Fredagen den 13:e

Hemkommen efter en väldigt lång och varm dag i Örnsköldsvik. Tror inte på sådant skrock som att fredagen den 13:e ska bringa olycka med sig, men idag stämde det fan. Har lyckats dra på mig en förkylning verkar det som. Min hals gör ont, huvudet är tungt och nysningarna många. Ska ta fram lite glass ur frysen och sen bädda ner mig i sängen och hoppas på att det blir bättre under natten.

Btw, hann se lite av kvällens Diamond League och det var två personer som stod ut i det kyliga London: Tyson Gay sprang nytt världsårsbästa på 9:78 och utklassade resten av löparna. Och så Christian Olsson som jag så glatt välkomnat tillbaka till världeliten. I dag gjorde han det med besked då han hoppade årsbästa med 17:41. Dock i en ganska medelmåttig tävling där alla andra hoppade relativt dåligt i jämförelse med deras kapacitet. Men med kvällens vinst har han nu chansen att vinna en diamant i sista tävlingen. Grymt imponerande!

Kommentarer
Postat av: sofia

jaa visst är den! :D

2010-08-14 @ 00:20:19
URL: http://audry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0