Från A till Ö

Snodde denna lista från en blogg jag inte minns namnet på:

Armhävningar: 0 stolta stycken!
Blyg: Naae.
Beroende av: Livet.
Betyg: Fler VG & MVG än G
Blir glad av att: Det är sommar
Bor: I Jönköping
Dagbok: Kladdade man i förr.
Djur: Älskar jag, men har inga.
Drömmar: Drömmer skumma drömmar varje natt.
Dåliga sidor: Kan man hoppa över!
Ekonomi: är ett fult ord.
Familj: är bäst! <3
Favoritdryck: Öl, kaffe och vatten.
Festar: Mycket sommarfestande blir det! Nice,nice!
Flyttat: Sist var ett år sen ja.
Fobi: Äckelormar! Dvs alla ormar.
Foto: Tar jag med min fina kamera (:
Född: Fredagen den 24 feb 1989 kl 09.31 på Ryhov
Gillar: Livet
Graviditet: Ska man nog få uppleva in the future.
Gråter: När jag är ledsen.
Gör dagligen: Går på toa
Hatar: Är inte så hatisk av mig. Hatar mest småsaker, som när det börjar regna utan att man är förberedd på det eller om en mygga förstör hela kvällen genom att sticka en i pannan och liknande..
Hypokondriker: Är jag ej!
Imponeras av: Kom på mig att själv att vara väldigt imponerad av nån för ett tag sen men har glömt vem det var nu :P
Intressen: Vänner,familj,musik,festival,fest,matlagning osååånt.
Jobb: För mycket just nu..
Kaffe: Blir en 5-6 koppar varje dag numera :O
Kamera: Canon
Kläder: Kan va bra o ha!
Kompisar: <3<3
Länder jag besökt: Polen, Tyskland, Danmark, Norge.
Längd: 163 små fina centimeter.
Mobil: Sony fucking Ericsson
Motto: Lev, bara lev!
Musik: är livet!
Musikalisk: Spelar på medium på GH. Häh.
Märkeskläder: Nejnej!
Naglar: Är fina på helgerna när jag inte jobbar.
Politik: Val i höst!
Rakning: Behöver raka benen snart såg jag idag..
Rädslor: Att förlora någon.
Saknar: Mormor&Morfar<3
Samlar: På skit.
Sjukdomar: är okul.
Ska göras: Ta körkort oså.
Smeknamn: Lollo
Sol: Tror jag är smått beroende av det lilla klotet i det blå!
Sover: På natten.
Talang: Jag är bäst!
Telefonbok: Finns i mobilen.
Tränar fysiskt: Går vaaje daa.
Tränar psykiskt: Gör jag ibland ja!
Utbildning: Hotell&restaurang
Vikt: 5 kilo för tung, återkommer om en månad.
Äcklas av: Äckel.
Äter: Goda mat.
Önskar: Att resten av sommaren blir suverän :)
A till Ö

Alkohol: Helst fruktiga goda drycker, men kan efter ett par glas sådana drycker även dricka en bärs eller två.
Allergi: Pollen, nötter och äpplen.
Armhävningar: Kunder jag göra för några år sedan.
Blyg: Oftast ja, men brukar gå över efter en stund.
Beroende av: Sol och popcorn
Betyg: Dom är bra och något jag är stolt över.
Blir glad av att: Umgås med människor jag tycker om, musik och nya upplevelser.
Bor: I den lilla och tråkiga byn Ramvik.
Dagbok: Skrev jag när jag var yngre, nu får bloggen räcka.
Djur: Älskar jag och då främst hundar. Har haft massor av djur under min uppväxt, allt från kalkoner till häst.
Drömmar: Har jag oftast och väldigt konstiga och obegripliga sådana. 
Dåliga sidor: Lite lat.
Ekonomi: Är personligen inte så bra för tillfället.
Familj: Min är stor och högljudd.
Favoritdryck: Portello såklart.
Festar: Lagomt mycket men är då oftast den som slutar sist.
Flyttat: Ett par gånger men endast mellan olika bostäder i samma ort. 
Fobi: Livrädd för åska.
Foto: Önskar jag var bra på det men är som vilken amatörfotograf som helst.
Född: 25 februari 1991 på Örnsköldsviks BB klockan 04:10.
Gillar: Musik, mina vänner, sport i alla dess former.
Graviditet: Innebär att man ska få ett barn, något jag inte ska ha på ett ganska bra tag.
Gråter: Endast när jag är ensam med undantag för sorgliga filmer och häftiga idrottsprestationer. Och när jag ser på Extreme Home Makeover...
Gör dagligen: Borstar tänderna
Hatar: Orättvisor, dryga människor, grodor.
Imponeras av: Människor, särskilt idrottare som är grymma på det dom gör.
Intressen: Samma som på "gillar".
Jobb: Är för tillfället arbetslös.
Kaffe: Är äckligt och inget för mig. Ganska onödigt att dricka något man blir beroende av.
Kamera: Lånar för tillfället mammas eftersom min suger.
Kläder: Brukar jag ha på mig och då helst något som både är bekvämligt och snyggt på samma gång.
Kompisar: Mina är dom bästa!
Länder jag besökt: Än så länge bara ett fåtal: Norge, Skottland, Lettland och Spanien (Gran Canaria).
Längd: Lång. 176 centimeter närmare bestämt.
Mobil: Jag skäms över min väldigt gamla Ericsson men är alltid för fattig för att köpa en ny.
Motto: Dream like you would live forever, live like you would die tomorrow.
Musik: Det mesta men har svårt för svensk musik och sånt som är allt för poppigt eller skrikigt.
Musikalisk: Önskar att jag vore men har än så länge bara ett års musikkarriär och då i fiol.
Märkeskläder: Är alldeles för dyrt för mig och inte nåt jag direkt har. 
Naglar: Neutrala för tillfället men ska snart målas i någon färg.
Politik: Är jag inte insatt i men vet dock att jag inte alls vill att Sverigedemokraterna kommer in i riksdagen.
Rakning: Skönt med lena ben.
Rädslor: Åska som sagt. Och att kräkas! Och att jag eller nån i min närhet ska dö.
Saknar:  Farfar
Samlar: På erfarenheter och minnen. En gång i tiden nyckelringar.
Sjukdomar: Är jag lyckligt lottad att slippa.
Ska göras: Se till att bara göra sånt jag själv vill.
Smeknamn: Cissi. Cissilito.
Sol: Är något av det bästa som finns och tyvärr något vi inte ser mycket av här i Schweden.
Sover: Gärna och mycket. Onormalt mycket.
Talang: Talanglös.
Telefonbok: Har bara en i mobilen.
Tränar fysiskt: Väldigt lite. En promenad då och då.
Tränar psykiskt: Dagligen med tidningens korsord och suduko.
Utbildning: Samhälle med inriktning språk var det senaste. Vad som väntar nu vet jag inte.
Vikt: Helt okej med tanke på hur lite jag tränar.
Äcklas av: Krälande maskar och slemmiga grodor.
Äter: Det mesta men helst kött.
Önskar: Att flytta till ett land med sommar året runt och att få ett bra liv.

(Blev lite konstigt med texten med feta bokstäver och sånt och det går konstigt nog inte att fixa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0