Duktig flicka

Brr, vad kallt det är! Sitter här med tjocka myskläder och filt och fryser ändå rumpan av mig.

Idag har jag varit riktigt duktig om jag får säga det själv. Har städat mitt rum här hemma hos pappa, som jag är hos nu, och rensat bort flera ton av onödiga papper och liknande. Helt sjukt hur mycket onödigt man samlar på sig egentligen. Man tar upp nån gammal konstig pryl och blir förundrad hur man tänkte när man sparade den. Kändes befriande att bli av med lite sån skit med andra ord.

När det var klart gav jag mig ut på en joggingtur med vovven. Gick helt okej och avslutade faktiskt med lite styrketräning hemma på golvet. Jag är så grymt otränad så kommer säkert ha massvis med träningsvärk imorgon... Sen dagens prestation: JAG tackade NEJ till CHOKLAD. Helt otroligt men jag kunde faktiskt inte ge mig till att proppa i mig godis när jag faktiskt hade varit ute och brännt lite kalorier. Otroligt men sant.
För övrigt tyckte jag det var riktigt hemskt att jag gick ute med fingervantar i augusti... Är hösten verkligen här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0