Avundsjuk, jag är så avundsjuk

Imorgon åker Anna och Jessica till London och jag är grymt avundsjuk på dem. Önskar så innerligt att jag kunde följa med men det går inte. Jag är så himla sugen på att åka iväg nu och det finns så många platser jag vill besöka. Men egentligen är det inte själva resmålet som är det viktigaste. Jag vill bara packa väskan, sätta mig på ett plan och inte komma tillbaka hit på ett bra tag. Behöver ett miljöombyte och det hade varit perfekt att dra iväg med tjejerna några dagar. Men eftersom det inte går får jag istället sitta här hemma i det oerhört tråkiga Norrland. Aja, dom skulle i alla fall köpa med sig en present till mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0