Söndagsplaner

Sista dagen på lovet och jag tog mig en rejäl sovmorgon. När jag vaknade såg jag att det återigen var strålande sol utomhus. Sitter nu och laddar upp med lunch medans jag väntar på att solen ska komma fram till balkongen så att jag kan gå ut och njuta av den. Hade tänkt plugga lite idag också men det får i så fall bli ikväll. Har ingen lust att sitta inne vid datorn när det är sånt vackert väder ute. Plus att Guif spelar mot Alingsås klockan fyra och det kan jag ju inte missa. Det är sista matchen i slutspelsgruppen innan semifinalerna börjar, vilket Guif redan är klara för.

Nu ska jag käka upp mina makaroner för solen ser ut att ha nått fram till min solstol nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0