Solaris

På nåt konstigt sätt har jag helt missat att det underbara bandet Elliot Minor har släppt ett nytt album! Och att det var flera månader sedan! Hur i h-vete kan jag ha missat det?!

Av vad jag har hört så låter det lika fantastiskt som deras tidigare musik och jag ska nog ta och beställa hem albumet Solaris så fort jag får lite mer pengar i plånboken. Nu önskar jag att dom kunde ta sitt pick och pack och komma hit till Sverige så jag får se dom live ännu en gång, förra gången var ju grym! :D




Bilder från bandets myspace.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja det var en väldigt bra fråga om hur du kunnat missa det;D

2010-04-27 @ 22:04:33
URL: http://jeessiiccapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0