Sundsvallsshopping

Har spenderat denna regniga och ruskiga torsdag i Sundsvall tillsammans med Jessica. Där blev det shopping av alla dess slag. Här är ett par av grejerna jag köpte:

 Svart tröja med spets på armarna. 79:- på H&M.

 Rosarutig skjorta. 149:- på Gina Tricot.

 Vita Converse. Äntligen! Var sjukt sugen på att köpa korallröda och ljusblå men det blev till slut vita då det är lättast att bära till alla sorters plagg. Dom andra skoparen får vänta tills jag har mer pengar i börsen.

 Jeansjacka. 45:- på Myrorna. Passar kanske inte perfekt, men vafan 45:-! Det är väl bara att rulla upp armarna!

Handlade även lite mer, men orkar inte visa det. Bl.a. så köpte jag på Myrorna ett par gräsliga jeans som förhoppningsvis ska kunna sys om till ett par snygga shorts. Även en grön sjal som jag ska försöka sy om till en klänning á la Tingeling. Och så lite småsaker som hårpännen och sånt.

En lyckad dag blev det i alla fall! :)


Kommentarer
Postat av: beckowas

sv: det går bra! Men se till att linnet inte är alltför tajt, eftersom att trycket inte får strechas ut för då minskar man hållbarhetslängden:)

2010-04-10 @ 20:20:39
URL: http://funkeywess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0