Påskpaus

Då var påsken slut och jag tänker så smått gå tillbaka till bloggandet. Varken orkade eller hade riktigt med tid till att skriva nåt under påskhelgen. Här hemma har vi som oftast under högtider haft fullt upp med besök av olika släktingar. Alltid roligt då vi bor långt ifrån varandra och inte hinner ses så ofta.

Nu väntar en veckas lov och det är så härligt! Ska ändå ta nån dag till att plugga lite så man slipper drunkna i arbete då man kommer tillbaka till skolan. Skulle också behöva åka till Sundsvall, känner mig lite shoppingsugen! Skulle behöva en ny vår jacka och nya skor. Fastän våren verkar vara ganska långt borta, tyvärr har vi ju inte haft samma varma och soliga väder här som i resten av landet utan återigen ligger det ett tjockt snötäcke på marken...
Om det blir tröstshopping i Sundsvall ska jag även försöka hitta lite kläder till nästa studentfest där temat är Disney. Kändes sådär i början men har nu bestämt mig för att vara Tingeling.
Förutom plugg och shopping blir det förmodligen lite handboll också (vad annars) då det är dags för årets upplaga av Sundsvalls Cup till helgen.

Det har faktiskt varit ganska mycket handboll sen jag sist skrev. Damerna har spelat EM-kval mot Ungern där det blev förlust i båda matcherna. Sen har det såklart varit massor med slutspelsmatcher! Senast igår och jag önskar verkligen att jag hade varit i Eskilstuna för fan vilken bra match Guif gjorde! Motståndet var Drott och det var en grymt bra match från Guifs sida och särskilt från Mathias Zachrisson som gjorde hela 13 mål! Älskar att se Guif spela som dom gjort dom senaste matcherna, grymt försvar, grym målvakt och ett sånt snabbt spel framåt så man nästan inte hinner med, Matte och Matte är det inte många som hänger med då dom sätter fart! Ljuvligt. Förutom en härlig match betyder det också att Guifarna nu är klara för semifinal! Suuuper! :D

Vi hörs senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0