Nattjobb

Nu är våren verkligen här! Typ fjärde dagen det är strålande sol och VÄRME! Helt otroligt. Hade en mysig eftermiddag i stan, ska jag vara ärlig blev det inte så jättemycket arbete med projektarbetet, vi var alltför upptagna med att käka hamburgare på donken och snacka skit. Vi lyckades i alla fall bestämma på ett ungefär hur redovisningen m.m ska se ut.

Har nyss skrivit klart en spanskauppsats om mina framtidsplaner och ska nu krypa i säng. Jag måste ha någon typ av sömnsjukdom, det spelar ingen roll hur mycket jag sover på en natt/förmiddag/dag, lyckas ändå ALLTID somna så fort huvudet nuddat kudden... 

Imorgon tänkte jag tipsa om lite grym musik, tills dess, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0