Men åååh!

Näe! Det blev ytterligare en förlust mot Säfvehof för Guif idag! =( Eftersom dom inte visade matchen på tv:n fick jag sitta framför datorn och min vän ClientWare och försöka följa matchen på det viset. Det blev dock en bra mycket jämnare match idag jämfört med i tisdags och med bara en minut kvar av matchen var ställningen 28-29, fördel Säfvehof och bollen fanns i Guifs händer. Tyvärr missade Zacke med trettio sekunder kvar och istället för 29-29 kunde Säfvehof göra 28-30. Tungt. Av det jag har läst efter matchen verkar dock domarna ha varit riktigt dålig och det är alltid förjävligt om det är sånt som ska avgöra. 

Nu väntar en tredje och helt avgörande match på måndag. Förlorar Guif den är dom tyvärr ute från slutspelet och det blir ingen final. Vinner dom i Partillebohallen så är dom fortfarande med och krigar. Får hoppas på att dom spelar upp sig ytterligare och gör en riktigt bra match nästa gång!


Kommentarer
Postat av: becka

sv: aha okej!:D låter spännande att skapa! Btw så skulle det vara lite coolt med en text som munnen säger eller nått:P Haru nån favolåt?:P eller någon text ur en låt? :)

hoppas du förstår hur jag menar

2010-04-23 @ 11:25:34
URL: http://funkeywess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0