Ledig

Har en ledig dag idag då de två lektionerna jag brukar ha på tisdagar varv inställda. Tog därför en skön sovmorgon och nu sitter jag här framför datorn och tittar på lite bloggar och sånt medans jag äter clementiner. Trots att jag är ledig ska jag ändå åka in till stan om ett par timmar för att jobba lite med projektarbetet med resten av min grupp. Vi har vår redovisning nästa tisdag och innan dess är det mycket som ska göras, dessutom ska rapporten vara klar nästa fredag också så det är lika bra att få allt gjort nu. Särsklit med tanke på att jag har massor av annat som ska göras. Herregud! Man behöver ju en veckas lov efter att man haft lov, för att vila upp sig från lovet som varit! :p

Förresten, Guif förlorade tyvärr mot Alingsås i söndags efter en riktigt dålig andra halvlek, faktiskt. Så eftersom laget nu hamnade på en andra plats i tabellen istället för en första så blir det så att dom kommer få möta Sävehof i semifinalen. Kommer bli riktigt tufft då Sävehof visat sig vara riktigt bra i år igen. Men Guif lyckades slå dom i semifinalen ifjol så det är verkligen inte omöjligt, tvärtom, Guif är ett lag att frukta nu och jag tror nog att Sävehof kommer darra lite då de ställs framför laget och Röda Havet i Eskilstuna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0