I'm working on a dream

Ja, då var tålamodet slut.

Jag drömmer istället om vita, milslånga stränder. Solen i ansiktet och vinden som blåser igenom håret. Nya platser. Intressanta människor att lära känna. Bra människor. Spännande dagar. Lata dagar. Annorlunda dagar. Äventyr och upplevelser. Friheten att göra vad jag vill. Vakna upp utan några planer alls. Möjligheten att göra vad jag vill. Låta fantasi och kreativitet flöda. Låta tankar dyka upp utan att veta vart de tar mig. Stå längst fram vid en scen och känna basen i hjärtat. Sitta på ett plan och låta det flyga tvärs över jorden. Känna rysningar längs med kroppen. Titta på solnedgången. Titta på soluppgången. Känna lugn. Förväntningar. Bekymmerslös.
Jag drömmer om lycka.


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan ju säga att vi är två om detta. Men förhoppningsvis blir det verklighet någon dag... :)

2010-04-26 @ 18:11:43
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0