Disneydags

Igår var det den fjärde studentfesten och sista chansen till att kamma hem poäng i utklädningstävlingen. Eftersom våra kära kamrater SpSp är fast i Prag var det bara vi språkare som gick. Vi började kvällen i Elins oerhört fina hus tillsammans med några från ekonomi. Hur trevligt som helst med pizzabak, lekar, Singstar, dans och musik. Disneyfigurererna som partade var då jag Tingeling, Mimmi Mus, Quasimodo, Nasse, Sebastian från Lilla Sjöjungfrun, Hercules, Pongo, medlem från Björnligan och Tiger. Vi elvatiden åkte vi till Svenssons där det tyvärr var ganska lite folk. Det var ändå ganska fullt då det var dags för resultatet i tävlingen. Konstigt nog fick vi inga poäng den här gången heller... Visst var det många som var bra men den här gången trodde jag verkrligen att vi skulle ta nåt poäng med Johanna som Quasimodo, men icke. Nu satsar vi fyllebrännbollen istället, känns som om det kan vara vår grej! ;p
Efter resultatvisningen försvann precis varenda en från Svenssons, vilket sög! Varför betala en massa pengar och sen sticka på en gång...? I alla fall så gick vi vidare men hittade inget roligt så det blev en ganska tidig kväll. Väldigt synd då jag kände för att festa hela natten.
Tyvärr glömde jag kameran hemma så jag har inte kunnat tagit några bilder den här gången. Lyckligtvis var det andra som hade med sig så allt blev ändå dokumenterat. :)

Resten av helgen, eller rättare sagt imorgon, ska jag försöka plugga lite, har ett jobbigt spanskaprov på måndag som ska skrivas så har inget val.

Ikväll blir det mys med familljen och Millenium.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0