Tröttis

Så otroligt trött jag är. Funderar allvarligt på att gå och sova efter att jag skrivit detta inlägg, vore skönt med riktigt många timmars sömn för en gångs skull...

Idag har det varit en helt vanlig tråkig tisdag med enbart två lektioner och flera timmars väntan i skolan. Drygt.
Känns lite meningslös att gå till skolan sådana dagar måste jag säga.
I eftermiddag blev det lite roligare i alla fall efterseom jag fick hjälpa Anna med småkillarnas hanbollsträning. Lite svårt att få dom att lyssna men annars var det jättekul och jag hoppas jag får hjälpa henne fler gånger.

Har nyss tittat på Idol, det är ju kval den här veckan. Gissa hur glad jag blev igår då mina absoluta favoriter Jon och Calle gick vidare?! Dom är verkligen bäst och är ju hur sköna som helst. Av tjejerna tycker jag att Mariette är grym och jag hoppas även hon går vidare, men jag tror som sagt inte jag orkar vara vaken många minuter till så det blir att få reda på det imorgon i stället för senare ikväll.

Nä, nu tänker jag krypa ner under mitt tjocka duntäcke och sova tills det är dags att kliva upp igen.
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0