Thursday I don't care about you, it's Friday I'm in love!

Dålig uppdatering på sistone men den här gången har jag en giltig ursäkt: jag har varit sjuk ett par dagar och har därför inte orkat blogga. Hemma från skolan har jag varit men just nu känns det lite bättre i halsen och jag har även varit på skolan idag.

Den här veckan har ju annars varit lagomt konstig med bara fem lektioner på tre dagar... Skönt är det i alla fall att det är helg nu!
Det blir en lugn hemmakväll ikväll med idol, måste ju se hur det går för Jon. Det gick ju inte så bra under veckans slutaudition men förhoppningsvis ser juryn vilken enorm begåvning killen är och ger honom en ny chans att visa upp sig. :)

Friday I'm in love - The Cure

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0