Slutkörd men glad

Hemma igen efter en väldigt rolig gårdag. Vi hade "klassfest" med världens bästa klass hemma hos en kille i klassen och där hade vi det jättekul med Singstar och en massa sjuka danser på dansgolvet. När klockan närmade sig midnatt drog vi ner på stan och tillbringade nåra timmar på  Genny's. Där blev det såklart ännu mer dans och vi var verkligen på g. När jag vaknade tidigare idag kände jag att jag fått en ordentlig träningsvärk i låren, så gårnatten gjorde mig tydligen lite nytta också. Fast just nu känner jag mig inte allt för fräsch, huvudet dunkar en aning och då jag jobbigt nog vaknade astidigt imorse utan att kunna somna om så är jag även sjukt trött. Hur kul som helst var det i alla fall med massor av skratt och superhärliga vänner. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0