Slappardag

Idag har jag haft en riktig slappardag i soffan. Kände imorse att jag hade ont i halsen och var hes så jag fick en riktigt bra anledning att bara lata mig framför tv:n. Passade då på att se alla repriserna av Idol som jag missade under veckan som gick. Känns bra att juryn är ute efter mer unika sångare och sångerskor i år, blir därmed lite roligare. Det finns många bra i årets upplaga av programmet men Jon från det allra första avnittet är nog ändå min favorit så här långt. Grym kille!

Senare på eftermiddagen åkte jag upp till mamma och passade då också på att övningsköra lite. Det går bättre och bättre och jag börjar få ganska bra kläm på det nu. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0