Niondeiniondenollnio

Ett tag sen jag bloggade nu. Bloggen blir lite lidande då skolan nu är igång men jag orkar verkligen inte sitta framför datorn under veckodagarna. Jag är helt slut då jag kommer hem och somnar genast i sängen/framför soffan tills det är dags för middag. Har funderat på om jag kanske lider av nån brist av nåt, typ järn. Får väl ta och köpa en pillerburk och se om jag blir lite piggare.

Just nu är dagarna enormt sega men oändligt långa håltimmar som gör att det känns så onödigt att gå i skolan. Jag kliver upp så tidigt för att sedan ha en timmes lektion på morgonen och sedan får jag vänta i tre fyra timmar på nästa lektion. Inte roligt. Tror jag börjar bli förkyld också. Drabbades helt plötsligt idag av värsta irritationen i halsen och sitter här och snorar som en galning. Inte roligt alls.

Förutom skolan händer det ingenting alls. Såg nyss på en bajsmatch av Sverige som dom turligt nog vann med 1-0 med hjälp av en maltes fot. Tänker snart fortsätta titta på Idol som började igår. Såg ni Jon? Killen med glasögon och gura? Snacka om grymt bra kille! Jag har nog redan hittat min favorit. =)

Det här var nog det mest meningslösa inlägg jag skrivet men det ska väl finnas ett sånt också antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0