Finalen av SYTYCD

Igårkväll var det final i mitt favoritprogram So You Think You Can Dance. Tyvärr hade jag redan skymtat i nån Msn-video vem vinnaren var men det var ändå ett riktigt bra program med en massa nummer från säsongen som varit. Och vilken säsong det varit! Alla dansarna har verkligen varit jättebra och det har varit så svårt att utse nån favorit, vilket jag i vanliga fall redan gjort efter ett par program. Det blev i alla fall Jeanine som vann till slut, jag kanske tyckte att Brandon är en aning bättre men alla fyra som var i finalen var värdiga att vinna. Nu längtar jag till säsong sex!

Tänkte visa någar av mina favoridanser den här säsongen:


Melissa & Ade - Contemporary by Tyce Dioro



Jason & Jeanine - Contemporary by Travis Wall



Jason & Kayla - Hiphop by Shane Sparks



Kayla & Kupono - Contemporary by Mia Michaels



Top 8 Group - Jazz by Travis Wall

Och sen en riktigt klassiker från säsong två förstås! Den dansades i programmets 100:ade avsnitt. Nu med koreografen Wade Robson som själv medverkar i sitt egna nummer.
RAMALAMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0