En otroligt filosofisk rubrik

Torsdag kväll. Nästan hela veckan har gått, och det snabbt! Har haft en hel del nya ämnen som filosofi, psykologi och textkommunikation. Filosofin och psykologin är väl sådär lagomt småtråkiga men vi har i alla fall en riktigt bra lärare i filosofin, S. Humlebo, artisten Moto Boys pappa. Han verkar vara en riktigt rolig typ så förhoppningsvis kommer det bli okej ändå. Textkommunikation är däremot en kurs i helt min stil, att få skriva är något jag tycker är roligt och under kursen ska vi jobba med många olika delar inom journalistik. Det blir kul!

I morgon är det dags för nollningen av ettorna som går samhälle. Hoppas vi lyckas med våra planer och att regnet inte öser ner över Psykparken. Då kan det nog bli ganska lyckat! :) Får se om det blir utgång senare på kvällen.

Nu ska jag plugga lite spanska, känner att mina kunskaper är en aning rostiga efter sommarlovet. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0