Viva la Gloria!

De första dagarna på höstlovet har varit sååå sköna. Sovmorgon, mysa i soffan framför antingen tv:n eller med en bok (läser serien Grottbjörnens Folk just nu), lite bakning, lite allt möjligt med andra ord. Idag var jag faktiskt ändå i väg till Birsta för att köpa mig ett par vinterskor. Det blev faktsikt två par, ett par svarta stövlar och ett par uggs. Dom absolut fulaste skorna (efter foppatoffeln då) men dom absolut skönaste. En skjorta och en huvtröja fick också följa med hem. Dagen resulterar därmed i att jag är väldigt luspank men varm om fötterna i alla fall.
Tänkte lägga upp en bild på dojjorna men min usla kamera vill inte fungera så det får bli en annan dag.

Viva la Gloria! - Green Day

Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0