Soccersaturday

Och så var det helg ännu en gång, eller ja, hälften av den har ju redan gått.
Här sitter jag i min ensamhet med min bästa vän Spotify och fördriver tiden med skön musik, drömmer om varmare tider och väntar på att nåt intressant ska hända. Tyvärr ser det ganska mörkt ut för tillfället. Självklart blir det inte bättre än vad man gör det till men möjligheterna är inte så stora som i en håla som Ramvik. Gud vad jag längtar till gymnasiet är avklarat och studenten är tagen. Då blir det fan andra grejer!

Annars då, ja det är ju fotboll ikväll och självklart måste man se hur det går för Lagerbäcks lirare. En vinst hoppas vi väl alla på och har vi tur kan vi jubla lite ikväll. Går det inte Sveriges väg kan vi ju alltid hoppas på att en överförfriskad dansk blir irriterad på domare och bestämmer sig för att ge han en dansk skalle...



Såg ni Idol igår förresten? Vi kan väl alla vara överens om att det är många bra artister i årets startfält? Jag tänker främst på min största favorit Calle, en störtskön kille med en grym röst och vem kan motstå skånska grabbar? Sen är ju Erik, Mariette och Tove suveräna dom med. Känner på mig att det blir en bra säsong i år. =)



Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0