Paus

Kände att jag behövde ta en paus från psykologipluggandet ett tag.

Vad tyckte ni om Idol igår? Michael Jackson-tema och jag måste säga att det var med blandad känsla jag såg programmet. Vissa gjorde verkligen inte ett bra framträdande medan andra gjorde riktigt bra ifrån sig, tänker speciellt på Reza och Erik. Till slut blev det ju Camilla som fick åka vilket jag tyckte var helt rätt och väldigt skönt. Visst har hon bra röst och energi men jag har stört mej så otroligt på henne sen programmets start. Allt verkar så himla... ja, jag vet inte vad.
Nästa vecka är det dags för det allra bästa temat, rock. Ska vi gissa på att Calle sopar banan med alla de andra? :D

Ikväll är det ju Blog Awards också, det visas ju på TV400 och jag funderar på att titta på det om inget annat dyker upp. Själv har jag röstat på Kenza, läser jämt hennes blogg och hon verkar vara en tjej med båda fötterna på gjorden. Dessutom är hon väldigt cool och behöver inte provocera läsarna för att vara en framgångsrik bloggare.

Nä, nu ska jag återvända till Freud och Skinner och allt vad dom heter.
Ses!


Kommentarer
Postat av: Sofia

wiihooooooo rock :D Calle och erik läju äga :D

det är ju grymt skönt att hon är bort nu :D

2009-10-18 @ 16:42:11
URL: http://sofiasollenuppling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0