En helg full med plugg

Ja det här kommer bli en inte alltför rolig helg. Har så sjukt mycket som ska göras nästa vecka i skolan så de få lediga dagarna kommer spenderas med näsan i böcker för min del. Psykologi, spanska, filosofi och svenska. Just nu sitter jag och skriver på en krönika med rubriken "Tror Gud att han är nåt eller?". Ska bli roligt att se vad min lärare tycker om den, lyckligtvis skulle den vara ganska utmanande och det kommer hon minsann att få! :p
Men är det inte annars så otroligt jobbigt att lärarna ALDRIG lyckas sprida ut proven med lagom intesitet? Allt kommer verkligen samtidigt och "det finns tydligen ingenting dom kan göra åt det"... Men det är bara att göra sitt bästa och hoppas det går vägen den här gången också.

Nu till nåt roligare än skolarbete. Antar att det är fler än jag som är glada över att det är Michael Jackson-tema på Idol idag! Är riktigt förväntansfull att se vad dom hittar på. Får i alla fall hoppas på att Calle gör ett suveränt framträdande med "Bad" och att Eddie inte förstör "They don't care about us" totalt.

Nu måste jag fortsätta med pluggandet. Suck. Känner på mig att det kommer bli en lååång helg... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0