Välbehövlig vila

Äntligen helg och äntligen vila. Har varit en ganska stressig vecka med nationella prov och sånt men nu är det över. BARA sex veckor kvar nu till jullov. =)

I morgon är det dags för lite party. Har haft lite panik med tanke på att det är 90-tals tema. Men idag löste sig allt då jag och Johanna sprang in på Röda Korset. Vi kom ut med varsitt par riktigt fula men väldigt 90-taliga jeans. Stora, höga i midjan och korta i benen. Till det tänker jag matcha med nåt linne, lite smycken, skärp och håret uppsatt i sidtofs. Dessutom blir det nog lite färgladd make-up. Hur ful jag blev får ni se här på bloggen om ett par dagar. Jag hoppas bara att min jäkla hals inte blir sämre innan i morgon bara, har haft ont i den ett par dagar och nu känns det värre än innan. Försöker så gott jag kan att bota med te och honung. Vore ju surt om jag skulle drabbas av svininfluensan en vecka innan jag ska vaccinera mig!

Nu ikväll blir det lugnt med lite Idol, chips och mys. Funderar också på att fixa en flanellskjorta jag stulit från pappsen. Det är lite för stor för mig och behöver därför sys in en bit. Men är inte säker på om jag orkar ikväll, kan kanske bli imorgon också. Vi får se.

Senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0