Shake and bake

I morgon är det ju första advent och idag blev det lussebullsbak för hela slanten. Måste medge att det var ett tag sen jag rulla lussebulla och det blev kanske inte de vackraste jag sett, med goda var dom i alla fall och det är ju det viktigaste. I morgon är det pepparkakornas tur att bakas och det är ju nåt jag däremot är oerhört proffsig på! :p

Förutom bakning har jag bara latat mig denna lördag. Lite True Blood, lite dator, lite skidor (dock på tv) och så småning om en grym hockeymatch på tv. Modo-Rögle. Ett Modo med både Peter Forsberg och Mackan Näslund. Najs.

Nu väntar en stek och hasselbackspotatis på mig nere i köket. MUMS!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0